torsdag den 30. oktober 2008

At have en blog

Nu vil jeg gerne røbe at jeg har luret med på Annie Fryds og Madames blog i et godt stykke tid, og jeg har nydt det. Det har været hyggeligt og lærerigt. Faktisk kender jeg godt Annie Fryd, jeg var nemlig veninde med hendes ældste datter i en del år for nogle år tilbage. Det har været skønt at finde ud af hvor du er blevet af Annie og det ser jo bestemt ud som om at i alle 5 har det godt, og tillykke med manden.
Jeg kunne ikke blive enig med mig selv om hvor vidt jeg selv ville have en blog eller ej, den skal jo passes. Men da jeg landede i Brasilien for en uge siden blev jeg enig med mig selv om at bloggen er smart. Dels for at dele mine oplevelser med alle jer derude, men også for at alle dem jeg kender kan gå ind og følge med i mit nye eventyr.
Så nu glæder jeg mig til at finde ud af hvordan man gør sin blog spændene og flot..

2 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Hej Mille.... :0) Hvor er det dejligt at "finde dig"...og rigtig hjertelig tillykke med både mand, flytning og start som selvstændig i Brasilien. Det er da helt vildt!!
Jeg skal hilse fra Amalie, som jo så altså kalder sig Cille nu.

Det blir spændede at følge dig og dit nye liv her på bloggen.

Kæmpe knus
Annie

Madame sagde ...

Hej Mille, det er varmt og dejligt at vide, at du sidder nede i Brasilien og følger med ... Jeg glæder mig til at følge din blog :-)