tirsdag den 27. april 2010

April har, endelig en ende

Det har vaeret en LANG, men vidunderlig maaned. Vi har et selskab tilbage ud af en lang raekke. Det er Fejringen af den Hollandske dronnings foedselsdag d. 19 April. og det er intet mindre end 400 pers. Heldigvis er det "bare" til cocktails og snacks/kanapeer. og det foregaar imellem 19;30 og 2200 pga tidspunktet er det lige til at overskue.

Jeg er nemlig ligesom sidste aar ved den her tid blevet ramt af influenza m/ haeftig hoste. Saa nu glaeder jeg mig bare til at holde lidt fri en uges tid. Inden vi ser paa en del smaa detaljer/mangler i huset, som vi skal bruge maj maaned paa at faa ordnet. For derefter at kaste os ud i vilde WM arrangementer paa hjembane, det ser jeg frem til og jeg haaber at vejret er med os.

Ingen kommentarer: