onsdag den 9. december 2009

Taknemlighed

Billedet er ikke bliver ikke vist i fuld stoerrelse da det er tyvstjaalet fra Pernille, men det er lige meget for det viser lige praecis det jeg gerne vil vise jer.

Igaar var der juletraes fest i den Skandinaviske kirke for et boernehjem. Jeg var desvaerre ikke selv med da jeg havde rigeligt at se til herhjemme. Der var blevet indsamlet penge til gaver og saa var der hotdogs til alle. Pernille var med og hun har taget en hel masse billeder af glade boern, noej hvor er de soede, smaa som store. Dette her billede fangede specielt min opmaerksomhed, se lige denne dreng, han er hvad 4-6 aar, og istedet for bare at flaa papiret af sin pakke, ja saa studere han det med velbehag som om at papiret i sig selv er gaven. Jeg ved ikke hvad der var inden i, men jeg ved at jeg havde sikkert selv flaaet papiret af for laengst, jeg syns bare det er super soedt. Det er taknemlighed!


Det gav mig ogsaa en ide. Til naeste aar vil jeg deltage med fuld styrke, og til den tid vil jeg spoerge jer laesere om i har lyst til at bidrage, og hjaelpe med at koebe en gave til en af ungerne og dermed forsoede deres jul. Det glaeder jeg mig til, og jeg haaber at i vil vaere med.

2 kommentarer:

Susan sagde ...

Det lyder som en rigtig god ide, du husker os bare på det :-))
Skønt billede, forventningen lyser bare ud af ham.
Hilsen
Susan

Mille F sagde ...

Hej Susan, ja er det ikke bare dejligt. Det var nok meget godt jeg ikke var med, saa var jeg bare kommet hjem med en 10-15 unger.. Skal med glæde huske jer på det, tak.
-Mille