mandag den 1. juni 2009

Bare en lille løgn

Jo jeg er begyndt at lyve for mig selv og en lille smule for dem oppe i trænings centeret. I løbet af en trænings session på ca. 30 minutter, jo så skal man tælle sin puls 3 gange i et 1/2 minut ca. tror jeg, og eftersom jeg er 26 så skal jeg gerne have pulsen op så den ligger i det grønne felt, det er ca, 24 slag, det havde jeg allerede efter første runde i dag, og det var jo vældig flot syns jeg selv. Anden gang jeg skulle tælle var den kun på 21 og dvs. at jeg er i det gule felt. Jeg høre mig selv sige til hende instruktøren at den var på 24, tredje gang jeg skal tælle er den så på 19 og der vælger jeg så at sige at den ligger på 21.... HMMM hvem er det jeg prøver at snyde?? -Måske er det fordi jeg ikke forstår portugisisk ;o)

Ingen kommentarer: