onsdag den 3. juni 2009

Jo i Brasilien er her også koldt!

Folk som tror der ikke er koldt i Brasilien bedes da venligst forklarer mig hvorfor jeg om dagen er beklædt med følgende:

1 stk. Undertrøje
1 stk. T-shirt
1 Stk. Langærmet tynd bluse
1 stk. 1/2 tyk trøje
1 stk. Sweat shirt
1 sæt Leggins, havde taget de uldne på hvis jeg havde nogen.
1 par Bukser
1 sæt Benvarmere, de uldne
1 sæt Mors hjemme strikkede sokker
1 sæt alm. strømper

I perioder tilføjer jeg:

1 stk. Ski/vinterhue
1 stk. Hummel cardigan
1 stk. tæppe. afh af hvad jeg laver

Om Natten:

1 par Leggins
1 par Sokker
1 par Benvarmere
1 stk. T-shirt
1 stk. langærmet 1/2 tyk trøje

Om jeg har medbragt så meget varmt tøj fra DK af, nej egentlig ikke, det står opmagsineret i DK, ironisk nok.
Her er koldt i São Paulo. Idag har der været helt ned til 9 grader.. Og vores huse er ikke med indbygget radiatorer!

Ingen kommentarer: