onsdag den 26. august 2009

80 couverter

Til små smørrerbrød igen i aften. Sidste onsdag havde vi 50 couverter til små smørrerbrød, men det indebar dog også at vi skulle sørge for drikkevarer og tjenere. I aften skal vi kun sørge for mad og os selv, så det klarer Kongen selvfølgelig selv. Imellem tiden kan jeg få lov at stå herhjemme og filetere sild, så vi kan få de stegte krabater med dijon sennep på lager igen, det er nemlig nogle eftertragtede sild. For mig er de ikke eftertragtede, jeg spiser nemlig kun de alm. marineret sild, og iøvrigt kan jeg heller ikke lide sennep. Når man tager tid på hvor lang tid det tager at ordne dem bliver det lidt sjovere og det går også lidt stærkere. Jeg kan filetere 5 kg sild med hoved og indmad på ca. 15 min, hvor de så herefter skal steges. Mon jeg slår min rekord i aften?. -Det håber jeg.

Ingen kommentarer: