tirsdag den 4. august 2009

Jubiiiiii

-Så skulle mine/vores ting være landet i samme land som mig, hvor føles det bare skønt! Jeg forlod mine ting præcis d. 23/9 -´08 og det er fande dytme lang tid at undværer ALting. Da jeg pakkede alle mine ting ned "vidste" jeg at jeg skulle undvære dem i 3 mdr. Så jeg pakkede nogenlunde efter det, men når grænsen er 40kg for hvad man må medbringe er det sgu svært alligevel, selvom det "kun er for 3 mdr"....... Jo nu er der somsagt næsten gået 11mdr... -godt jeg ikke vidste det da jeg pakkede ;o) Det er lige før jeg har glemt hvad det egentlig er jeg ejer. Når jeg rejser har jeg ALTID et billede af min lille lillebror med, men denne her gang prioterede jeg lidt anderledes og efterlod billedet i kasserne, for det ville jo komme efter 3 mdr. Det er det jeg glæder mig allermest til at modtage, nr. 2 er mine dejlige store dyner og min pude. nr. 3 mit tøj, i skrivende stund har jeg 2 skuffer med tøj, så det er da klart man ikke altid ved hvad man skal tage på. Vi har afleveret papirene, så nu håber jeg bare at det er en glad og veltilfreds gut der modtager dem og dermed udsteder tingene i samme sekund... PLEASE PLEASE!

1 kommentar:

Madame sagde ...

Det var da skrækkeligt, at du har måttet undvære dine ting i 11 måneder! Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at se det hele igen :-)