mandag den 3. august 2009

Brasilien Vs Danmark

I fredags var vi i Praia grande og se vores allesammens håndbold piger, de danske vel at mærke. Mortens piger var der også, meen det var jo derfor at vi overhovedet var der til at starte med. Praia Grande er en by ca. 1,5 times kørsel fra SP. Det er et sted hvor man ikke tager til uden forbehold, det er en by hvor der bliver skudt 1 person dagligt, det er en by hvor der er 20km strandpromenade hvor der i den strækning er sat video overvågning op for at mindske skyderierne, med andre ord er det en by hvor det er en fordel at være kulsort og brasilianer. Men det skal da på ingen måder hindrer os i at tage ned og heppe på vores piger, det gjorde vi og det var med flag, både i hånden og på kinderne. Pigerne blev så glade for at se der kom nogle og heppede, vi var vel ca. 6 stks. Jeg indrømmer gerne jeg heppede højest og stortset alene og det var så sjovt. Efter en velspillet kamp fra begge sider vandt Danmark 37-22, det var dog kun en trænings kamp,meeeen alligevel. Efter kampen tog vi allesammen ud og spiste en dejlig masse kød, når jeg skriver allesammen, mener jeg alle, det brasilianske hold, det danske hold og ja trænere, assistenter og så os, vi hyggede og pigerne var helt oppe at køre over at der rent faktisk var kommet nogen for at heppe på dem.


Den vildeste bæverdeng ever, så skummelt, men alligevel har jeg set toiletter der var langt værrer

Hende her lillepigen ville side hos mig eller på vores flag, hun ville på ingen, måde være hos sin mor, lige meget hvor højt jeg heppede, måske der var lidt medlidenhed

Og tøsern..... der er også et par af Pytlick, meen dem holder jeg for mig selv



Ingen kommentarer: