onsdag den 9. september 2009

En virkelig velfortjent praemie

Eller en troeste praemie. Jeg har faaet saadan en mani med at naar jeg gaar ud og handler, saa skal jeg ha et eller andet at gaa hjem paa, det er som regel enten en twix eller en sundae is fra Mc D, som saadan en slags praemie for at ha handlet ind. Ikke at jeg handler ind hver dag, heldigvis, men et par gange om ugen. Det hele tager jo form naar man nu desvaerre ikke er 16 laengere, saa nu er det altsaa tid til at se realiteterne i oejnene og forebyg det der vil/kan ske inden jeg bliver 30 nemlig at jeg bliver tyk, som i ulaekker klamt selvforskyldt tyk. Nu siger jeg det hoejt 78kg og 174cm hoej, det ser jeg gerne at det bliver minimeret til 70kg inden jul minimum. Jeg har ikke i tankerne at aendre min kost radikalt, men er selvfoelgelig ganske klar over hvad der boer skiftes ud og skaeres ned paa, f.eks det hvide broed, nutella, cola, og bl.a is. Det er ikke noget jeg spiser meget af, men nok til at det betyder noget at tage det vaek. Huha selverkendelse er ikke altid rart. Det er aldrig nemt at tabe sig, saa jeg syns ligesom at jeg vil offentligoere hele min plan for ligesom at presse mig selv. Naa men frem over feltet, 3-2-1 go go go

Ingen kommentarer: