torsdag den 3. september 2009

temperament 1

Naar brasilianerne gaar paa gaden ja saa har de det med at FYLDE hele fortorvet og naar det er lige omkring frokost tid er der mange mennesker paa gaden, og det er jo saadan set ogsaa ganske fint. Naar man saa foelges 6 mennesker ad ville man jo gaa saadan i flere raekker, men her er det saa de fylder det hele, de gaar i en lang raekke og de gaar langsommere end langsomt. Det var saa idag at jeg lige fik et udbrud over det, saa jeg sagde OHHHH my gooooood saadan lettere irrerteret imens jeg endelig fik lov til at komme forbi flokken og deres snegletempo. Der var en kvinde og 5 mand, og kvinden forstod selvfoelgelig hvad der blev sagt saa jeg fik en smoerrer tilbage om at jeg kunne pisse hjem til mit eget land og at det kun kunne gaa for langsomt. Inkarneret internationale bandeord som ligger i blodet, ikke godt. Ender jo med at komme i slagsmaal en dag.

2 kommentarer:

Susan sagde ...

Åh åh. Pas hellere på :-))
Hilsen
Susan, der har læst med et stykke tid men bare aldrig fået skreveet til dig.

Mille F sagde ...

Hej Susan, tak fordi du læser med og giver dig til kende... Ja må hellere tie stille en anden gang... God weekend...