søndag den 20. september 2009

Sikke mange klokken slår..

I ved jo at diverse supermarkeder snart begynder at pynte op til jul og det er jo tidligt kan man sige, alt for tidlig. Nu er jeg så nået dertil i min selvstændige karriere at jeg skal til at gøre reklame for julepakkerne. Så jeg forstår lige pludselig godt hvorfor man skal være ude i god tid, folk skal jo gøres opmærksomme på at det snart er jul ikke?? Især her i udlandet. Det betyder hermed at imorgen skal vi lave en traditionel julemiddag, med hele molevitten, fordi at der skal tages billeder til vores hjemmeside (som det så fint stadig hedder). Så var det jo at vi ville invitere en 8-10 stk til at kigge forbi og spise maden..... as if...... Nu er jeg vidst heldig hvis vi bliver under 20... puha jeg har travlt, vores første fest. Glædelig jul på forhånd.

Ingen kommentarer: