lørdag den 17. december 2011

Arbejder ihærdigt på at finde noget blog energi






men der har været så meget, som sædvanligt. Og har da også overvejet om bloggen overhovedet skulle forsætte nu hvor jeg ikke er i Brasilien mere. Men jeg kan mærke at det har jeg ikke helt lyst til. Jeg syntes det er rart med et frirum, og jeg kan jo se at der er nogle derude der følger med. Og dem skylder jeg altså at der sker noget herinde, lidt jævnligere end det der sker nu.
Nu har jeg et hjem der skal ha en swing om, så i må have mig undskyldt igen. Indtil vi skrives næste gang kan i lige tag en kigger på min flotte fyr som bliver 11 måneder idag. Dejligt dreng!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er så godt at have en "google-reader"...så får man jo besked, når der er "nyt på kanalen" :)
Hvor er din flotte fyr dog blevet stor...det går stærkt!

Mille F sagde ...

Hej Anne
Ja det er smadder smart.. Ja det går så stærkt, men hvor er det bare fantastisk at være en del af et barns verden.
Rigtig glædelig jul og godt nytår. -Og tak fordi du læser med :o)