torsdag den 29. december 2011

Så hurtigt går 5 fridage

sjovt nok går det meget hurtigere end 5 arbejdsdage, det er jeg ikke fan af. Jeg havde ellers en masse planer når nu der var fuld bemandning på ham den lille, men jeg måtte give efter for min halsbetændelse. Det er ført idag jeg har det nogenlunde, og først igår efter 2 dage helt uden mad, kunne jeg klemme en skive kedlig toastbrød vel at mærke blødt op i mælk ned, ikke lækkert, men bestemt rart.
Jeg har aldrig prøvet noget så vildt, heller ikke engang dengang de troede jeg havde kyssesyge. 2 juledag græd jeg næsten hver gang jeg skulle synke. Og det skal man temmelig mange gange i løbet af en dag. Jeg har tabt mig 6 kg til denne her halsbetændelse, og det har ikke været sjovt, men nu handler det om at jeg får noget ud af det. Så nu træder jeg varsomt frem så kiloerne ikke kommer på igen. For nu er jeg nemlig kun 3 kg fra "ønskevægten"...
Nu 5 dage senere, og 1 arbejdsdag overstået, er der 1 dag til weekend og så starter vi ugen med et nyt år og en masse nye planer og nej hvor jeg glæder mig, for syntes ikke helt '11 har levet op til forventningerne, selvom vi selvfølgelig har en sund og rask dreng, og det er jeg meget taknemlig for.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lyder som om, at halsbetændelsen alligevel har været en gave for dig. Seks kilo. Måske jeg skulle prøve en halsbetændelse.......