fredag den 23. januar 2009

At være bagud..

Puha, syntes godt nok jeg er ved at have travlt, jeg skylder jer jo en helt masse historier.. Rio, stranden, samba, churrasco. Er bange for at jeg ikke helt kan overskue at skrive om det hele på én gang, uden at det bliver en halv bog jeg får skrevet. Men jeg vil lægge lidt billeder ud fra hver begivenhed og skrive lidt tekst, så må I have det andet til gode, der skal helt sikkert nok byde sig en lejlighed til at skrive om det senere. Det er jo bare fordi jeg gerne vil skrive og fortælle om hver eneste detalje jeg oplever hernede.

Jeg har forsøgt i flere timer nu at lægge et link ind til en sang på youtube, som jeg skam spiller som en anden teenager, ved engtlig ikke helt hvorfor den har fanget mig, men sådan er det jo en gang imellem. Det er "What is happening"http://www.youtube.com/watch?v=mL2JHeICXiI med Alpabeat. Det er et band som stammer fra den samme by som mig, nemlig Silkeborg. Jeg tror der er sådan en Nik&Jay "forbandelse" over dem, folk elsker at hade dem. Men de har fandme gjort det godt, stort set alle deres numre på deres debut plade er blevet spillet mere end én gang på P3. Og nu er de kæmpe store i England også. Respekt til dem og deres yderst poppede musik.

Ingen kommentarer: