lørdag den 24. januar 2009

At vokse

Idag har jeg så rodet mig ud i en voksning. Brasilianere er meget forfængelige, og krops behåring er jo nærmest uacceptabelt, så derfor ligger der de der små skønheds klinikker på nærmest hvert gade hjørne. Prisen svinger naturligvis enormt fra sted til sted afhængig af hygiejnen b.la. Vi ved, eller mange af os ved hvor kedeligt og trælst det er at barbere ben, og at der nærmest kun lige går 2 dage så kan man fornemme hårerne igen. Så jeg fandt et lille sted som nærmest ligger rundt om hjørnet fra hvor jeg bor. Ikke et toptunet sted hvor hygiejnen er på det højeste, men et sted der er godt nok til at man kan få vokset sine ben. Det prøvede jeg så, og jeg må sige at jeg syns ikke det gjorde synderligt ondt, taget i betragtning af hvor besværligt jeg syns det er at gøre det selv. Nu går der ihvertfald en måned før jeg behøver at tænke på det igen, og det kostede mig 40kr. Skønt, og hvem ved måske tager jeg skridtet fuldt ud og får lavet en Brazilian wax næste gang, det koster dog ca. 130kr. hvor i DK koster disse 2 servicer nemt 550kr.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er sørme billigt, Mille, jeg kan godt forstå, hvis du vælger at få det gjort på en klinik. Jeg troede, en voksbehandling gjorde meget ondt - men det lyder ikke så slemt, når du fortæller.

Mille F sagde ...

Nej Madame, jeg er også lidt overrasket, men det er faktisk ikke så slemt. Hende jeg var hos, putter voks på i små områder og river, hvorimod mange andre steder tager de hele stykket i ét langt ryk og det gør rigtig ondt!!