fredag den 6. marts 2009

Mille Bille Bukker

under for det varme vejr, nu er det for meget af det gode. Vi har haft 35+ i snart en uge nu. Bare det at ånde giver sved på panden. At ligge og læse giver sved på panden, og at spise, sulten er smeltet væk, for ikke at tale om søvn om natten er jo næsten en umulighed, ihverfald for mit vedkommende. Jeg kan klare de 28 grader, så er det passende, 32 grader er maks, men 35+ det er for meget. Igår da vi havde været ude at spise og gik hjem 23:30 var der stadig 28 grader, jeg faldt i søvn omkring kl 03:30.... Jeg er kvæstet pga. af det gode vejr! Jeg håber tilgengæld for jer i DK at foråret er begyndt at blinke til jer... -God weekend..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder frygteligt, Mille! Her er det omkring 0-5 grader, så du må gerne sende lidt af varmen til Danmark.
Jeg håber, det er blevet lidt køligere hos dig, siden du skrev dette den 6. marts ...