lørdag den 18. juli 2009

Hos frisøren

Jeg har en veninde som er lige så lyshåret som jeg selv, og jeg skal virkelig snart til frisøren, så jeg ville lige høre om hun havde haft den oplevelse, og det havde hun.. Hun skulle ha lavet lyse striber, frisøren viste hende de nuancer han ville anbefale hende, 2 lyse og en karamel agtig ting... Min veninde accepterede farverne og frisøren gik igang.....1,5 time senere forlod min veninde frisør salonen med kulsorthår. Mille, det skal du bare holde dig fra, det må du sørge for at få gjort når du er i DK, og hvad angår klipning må du holde dig til etage klipningen for de kan på ingen måder klippe overhovedet... Godt så er man i det mindste forberedt, Tak

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Uha, det var en uhyggelig oplevlese, Mille! Men der må da være uddannede frisører også i Brasilien?

Mille F sagde ...

Joo Madame det er der skam også, og min veninde fik en af dem hjem til DK på frisør skolen og der sagde de at han måtte starte helt fra scratch ;o)Så jeg holder mig bare til nød og næppe klipninger... Men så længe man nu er bevidst omkring det..