torsdag den 2. juli 2009

Oliver 11 år

Idag har min lillebror Oliver fødselsdag, han er yndlings lillebroren og jeg er ked af at jeg ikke kan være der til hans fødselsdag, selvom at det er han vandt til for jeg plejer som regel at arbejde på denne her skønne sommer dag. Jeg har ringet til ham og fortalt ham at jeg har købt en gave, men den ikke er sendt endnu fordi jeg gerne vil købe lidt flere til ham. Han er heldigvis en tålmodig ung mand som pænt og velopdragent sagde; det gør ikke noget Mille så glæder jeg mig til den kommer en dag...... -Tak skatter ;o) Jeg har desværrer ikke noget billed af ham på min computer hvilket er en kæmpe fejl og et stort savn!! Det er nok, må jeg indrømme ham jeg savner allermest! KÆMPE KYS til Oliver fra hans yndlings storesøster (hmm jeg er den eneste han har) -skal nok prøve at være en bedre søster! Elsker dig Skatter! -Og der kommer selvfølgelig et billed når jeg får et, mest for jeres skyld for han er en køn dreng ;o) Tillykke.

Ingen kommentarer: