onsdag den 20. maj 2009

De små glæder

Så var det i lørdags at jeg trådte ind på en bar som hedder The Pub, og på ende væggen hang disse ølmærker. -Man kunne dog ikke købe sig en tuborg eller en carlsberg for den sags skyld. Men det er den slags småting som på en eller anden måde får mig til at føle mig lidt mere hjemme. Eller f.eks. hvis jeg finder en pose Haribo guldbamser eller andre ting som man kan få i Dk, men som man skal kigge godt efter hernede.


Men vi havnede altså nogle stykker på denne hersens bar, som kunne minde om hvilken som helst slumbar i Kbh, det var herligt endelig at finde sådan en. At den så ligger i et lettere uhyggeligt slum kvarter fyldt med prostitution, ja det ved jeg ikke lige helt hvad jeg skal stille op med...... -må få baren flyttet tættere på hvor jeg bor.


Ingen kommentarer: