torsdag den 28. maj 2009

En sludder for en sladder

Igår fik jeg mig lige en sludder med ambassadøren om müsli:

Mille: Joo jeg laver selv min müsli, og den er bare rigtig god.

Ambassadøren: Nårh jamen hvad putter man så i??

Mille: Det kan jeg faktisk ikke lige huske nu.......

Mille: Eller jo man kan jo putte lige det i man har lyst til....

Mille: F.eks tørret frugt, nødder, nårh jo og så nogethavregryn, gerne noget af det lidt grovere, ja hvis man da kan få det her ude?

Ambassadøren: Joo det tror jeg nu nok at man kan.

Mille: Okay jamen så er det bare det, så vender man det i noget smeltet sukker og bager det sprødt i ovnen og hakker det, bom så er der müsli ;o)

Ambassadøren: Nå jamen der kan man bare se.

Mille: Skal jeg fortælle dig hvordan man laver yoghurt?

-Sådan der Mille godt gået, en god og fornuftig samtale med en mægtig mand, mission completed ;o)

Ingen kommentarer: