onsdag den 20. maj 2009

En lille nisse rejste

Joo idag har kongen været syg, jeg er selv lige blevet rask efter en uge på langs, så jeg er ganske klar over at han ikke vil forstyrres mere end højest nødvendigt. Så jeg tog på en rejse, en rejse igennem blogland, det har været spændene og jeg har da også fået tilføjet en del extra til mit lille bibliotek, nu skal jeg bare lige have styr på hvordan jeg vil vise dem når der nu er blevet en hel samling. Jeg har f.eks. taget udgangs punkt i Madames blogroll, som er et rigtig godt sted at starte, der er mange muligheder og så er de forskellige. Jeg er nået til H, for alle de blogs jeg var inde og læse på var lige tilknyttet en anden blog som så spændene ud og derfra en 3 og sådan ruller domino effekten og inden man får set sig om, ja så er man forsvundet langt væk i blogland og tiden render fra én.

Helt tom har dagen dog ikke været(ikke at blog land er tomt, tværtimod.), jeg har været i skole, og det er jeg ikke skide vild med for tiden, så det springer vi let og elegant hen over. Så har vi endelig fået tegnet en forsikring, syge forsikring som er rigtig vigtig at have hernede, og efter at have købt mig fattig i rejseforsikring, ja så har jeg stort set ikke haft nogen i en måned og ja I har helt ret jeg burde skamme mig, men nu er der styr på det og det er en god en af slagsen. Den giver adgang til det andet og 3 bedste hospital i São Paulo, med enestue. Det er det forsikrings selskab som går ind og refundere det højeste beløb, hvis man skal til special læge og selv må betale, man skal have været forsikret i 10 mdr før man må føde et barn, så nu er det område også sikret og dækket, når vi engang når dertil. Det føles virkelig rart at være dækket og have ret til læge behandlinger nu, der har da været et par episoder hvor vi begge kunne have haft brug for det, men ikke havde en nem adgang til det, men det har vi nu. -Så nu forsvinder al sygdom forhåbentligt, eftersom vi har været syge på skift den sidste måned.

Ingen kommentarer: