tirsdag den 19. maj 2009

Thure Lindhardt

Da jeg var yngre syntes jeg at ham her, Thure Lindhardt, han simpelthen bare var så lækker. Jeg var ikke sådan en fan af ham som jeg var fan af drenge gruppen Take That, men jeg syns han var lækker som jeg syns Leonardo Dicaprio var lækker i Titanic. Da jeg så senere erfarede at han var til fyrer, ja så var han da stadig lækker, men måske bare lidt mere sød istedet for lækker. Jeg har ikke set ham i særlig mange film, hvilket helt klart er min egen fejl. Senest har han brillieret i Flammen og Citronen, Blå mænd, og sidst Engle og Dæmoner. Jeg bliver så stolt når de danske skuespillere er med i de internationale stor film.
Der hvor jeg jo så gerne vil hen med ham her Thure, jo det er at her i efteråret da jeg mødte min familie på min fars side, finder jeg ud af at jeg rent faktisk er i familie med Thure, ganske vidst lidt langt ude, men alligevel, verden er lille. Den havde jeg ikke lige set komme da jeg så ham første gang i rejseholdet i ja 2001 var det vel.. Jeg har ikke mødt ham endnu og kommer måske aldrig til det, meen jeg syns alligevel at det er lidt sejt.

2 kommentarer:

Alphafeen sagde ...

haha...jeg har også altid syntes at Thure er lækker...uden helt at kunne forstå præcist hvorfor :)

Mille F sagde ...

Ja egentligt, for han er jo faktisk rimelig drengede... -men sød er han.