fredag den 1. januar 2010

2010

Jeg har toemmermaend, og det er baade moralske og dem der foelger med naar man drikker sig fra sans og samling, og jeg er saa traet at jeg ikke kan sove. Det var nu ellers en fremragende fest igaar, og havde egentlig heller ikke planer om at drikke mig fuld, men nogen gange kan man bare slet ikke selv foelge med. I 2010 haaber jeg at:

Vores venner tilgiver den scene vi lavede igaar

At vi faar rigtig godt fat i en masse forretnings forbindelser, saa vores liv bliver lidt mere stabilt.

Maaske storken kigger forbi

At min mor og mine broedre kommer til jul

At min indimellem hjemve forsvinder lidt mere, det goer mig saadan lidt "ustabil" og det giver nogle forfaerdelige foelses udbrud som jeg ikke helt selv kan styre.

Ellers ser jeg bare frem til endnu et dejligt aar, endda et nyt aarti. I dette aarti kan Kongen og jeg ogsaa fejre 5 aars dag.

Ingen kommentarer: