lørdag den 2. januar 2010

Nr. 200

Jeg har laenge taenkt paa det, hende min veninde som jeg endnu ikke har faaet ringet til med min dansker telefon... Hvorfor er det jeg ikke ringer, vi har jo naermest ikke talt sammen i 1 aar+. Og i talt sammen mener jeg hverken via mail, facebook eller noget andet. Maaske er det mig, for det er jo mig som rejste vaek, maaske er det hende. Jeg tror grunden til jeg ikke ringer, er fordi jeg er bange for hun ikke ringer tilbage. Jeg mener foerste gang vi taler sammen bliver forhaabentlig rigtig hyggeligt og saadan, men hvad saa anden gang naar jeg venter paa at hun ringer og hun saa ikke ringer??? Det er jo ikke at jeg skal gaa og vaere sippet om hvem der ringede til hvem sidst. Men ihh jeg bliver bare saa glad naar der er nogen derhjemme som ringer til mig. Jeg har naturligvis selv valgt at tage vaek hjemme fra, men bare det at mine piger taenker paa mig engang imellem, det goer mig saa glad... For deres hverdag er jo forsat som den plejer, Og saa meget oplever jeg altsaa heller ikke herude at jeg ikke har tid til at taenke paa mine toeser, tvaertimod. Toeser jeg savner jer!

Ingen kommentarer: