lørdag den 23. januar 2010

Ironi

Det er lidt ironisk. De Brasilianske kvinder (næsten alle) er simpelthen så jaloux anlagte, nogle gange er det bare den mindste lille misforståelse og så flegner de bare fuldstændig ud. Eller hvis nogen f.eks kommer lidt for tæt på deres mand, så er de på vagt som en høg. Derfor syns jeg det er vældig ironisk at når nogle af pigerne i vores omgangs kreds vil os noget f.eks høre om vi vil med til fest eller med ud at spise, jo så ringer de til Steffen. Og det syns jeg ærlig talt er røv irreterende, dels fordi hvad pokker ville de sige hvis jeg ringede til deres mænd istedet for at ringe til dem, og er det i øvrigt ikke os som skal prøve at bygge det der venindevenskab op, så hjælper det da ikke noget at de ringer til ham i stedet for mig. Ja undskyld mig jeg er måske en smule bitter, men min telefon ringer bare ALDRIG, og eftersom jeg nu engang har den, og de har mit nr. så er det vel ikke for meget forlangt at de ringer til mig. Så kunne jeg måske også føle mig en lille smule vigtig og wanted, istedet for er jeg bare hende der følger med Kongen. GUD hvor jeg dog savner mine tøser!!

Ingen kommentarer: