mandag den 18. januar 2010

Netop overstået

Isprinsessen

Prædikanten

Mine sviger foraeldre fik disse 2 boeger i julegave. Faktisk havde jeg selv den foerste, er bare aldrig kommet i gang med den. Det er jeg nu og jeg har spist dem begge 2 raadt, wauw de var spaendene, og de er ogsaa anbefalelses vaerdige, maaske endda sammen med isen jeg lige har anbefalet. Problemet er jo bare at der er 2 mere.

Stenhuggeren

Ulykkesfuglen

Saa jeg behoever vel ikke at fortaelle at de staar alleroeverst paa min oenske seddel.

Boegerne er helt klart i samme stil med Sarah Blædels boeger om Kriminal betjenten Louise Rick som ogsaa helt klart kan anbefales. Jeg har laest de 4 af dem, men der er netop udkommet en ny en som jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men den er ogsaa paa oenskesedlen.

Ingen kommentarer: