torsdag den 30. april 2009

Breaking news!

Idag er jeg vågnet til en dejlig nyhed. Nemlig at vores ansøgning til visum er blevet godkendt, vi kan hente vores visum i Buenes Aires, Argentina om 5 dage, det er vidunderligt, det betyder nemlig en hel del, bl.a at vi nu vil anskaffe os en hund, at vi kan få et journal nr. som man skal have og som giver mig ret til at få sendt alle mine dejlige ting (samt dyne og pude som er savnet) ned fra Dk af, det tager vel en 5ugers tid at få det sendt hertil, og inden man så får det frigivet, ja så er der hurtigt gået 2 måneder, men jeg glæder mig til den dag jeg får at vide at nu er mine ting på samme sydlige halvkugle som mig selv. Det betyder også at vi nu kan starte et rigtigt anstændigt liv her i den 3 verden, og det bliver skønt at føle sig som et menneske igen med rettigheder.
Jeg har længe ville skrive et indlæg om hvordan det går med firmaet, jeg kan fortælle at det går strygende, men detaljer får i når jeg kommer tilbage fra stranden af, vi skal nemlig snart afsted da det tager 6 timer at køre derned og vi skal lige forbi Andreas som er en dansk mejerist, vi skal nemlig se hans mejeri og det glæder jeg mig til. Glæder mig faktisk til det hele ;o) -God weekend

Ingen kommentarer: