lørdag den 18. april 2009

Hvilken baggrund har du?


På dit skrivebord?


Jeg har et billed fra min tid i Vejers som ligger ovre ved Esbjerg. Jeg har arbejdet næsten 4 sæsoner på restaurant Knudedyb. Det var der jeg mødte Kongen, det er et specielt lille sted som har en masse gode minder, et sted som har en helt speciel plads i mit hjerte. Vi valgte at stoppe i starten af Juni sidste år fordi vi kom i uoverenstemmelse med ledelsen. Det var sådan set en rigtig god beslutning for vores parforhold, vi flyttede 3 mdr til København hvorefter vi så flyttede herned.
Lige for tiden har jeg dette billede som baggrund, fordi det er normalt på denne her tid vi starter op i Vejers, og jeg savner det. Jeg er glad for at være her hvor jeg er, men derfor må man gerne savne ikke? Som I kan se ligger vesterhavet for enden af gaden. Det var en restaurant med eget røgeri. Forestil jeg en steghed sommerdag i juli, at være i dette lille paradis, friskrøget fisk og iskold hvidvin i picnickurven og så ellers bare finde et hyggeligt lille hul i klitterne og nyde udsigten, solen og hinanden.
Min chef stoppede sidste år, fordi han ikke kunne finde nok kompetent personale, så jeg ved ikke hvad det er for en restaurant der ligger der nu, hvis i nu skulle få lyst til at tage et smut til vestjylland, men der en masse andre dejlige steder derovre, så det er helt klart en tur værd i en weekend midt i juli.

Ingen kommentarer: