tirsdag den 7. april 2009

En hel pose marcipan påskeæg

Og et andet påskeæg af mælkechokolade senere og jeg har har ondt i maven´, Ydrks. Man er bare så grådig i gernings øjeblikket og man glemmer alt om, at når man er færdig med at fortære sit bytte får man det bare rigtig skidt i maven. Men det var jo bare fordi, jeg modtog pakken med dette indhold igår, det er min far som har sendt den, og jeg skulle jo bare lige smage.. Udover den nu forsvundne chokolade var der også 3 poser tyrkisk peber, et magasin, en avis, og en pakke tandpasta. Ja jeg ved godt det lyder mærkeligt, tandpasta??, men jeg er altså dybt afhængig af Zendium tandpasta, den er god til mit sarte tandkød.
Tror jeg ofre den ene pose tyrkisk peber og laver en flaske sort svin, den er altid rar at have liggende. Især her i landet hvor man på ingen måde kan opdrive den slags shots, og en fest uden shots..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Mille...Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, så spørger du om, hvorfor picasa ikke viser alle de billeder du har offentliggjort?

For længe siden havde jeg offentliggjort 120 (ca) billeder af vores ombygning af hus. Jeg syntes dog at picasa kun viste ca 20 stykker....om der er et max antal man kan udgive ved jeg ikke..

Gav det dig svar? ellers skriv til mig igen..

god fornøjelse med diasshowet :-?