torsdag den 22. oktober 2009

igaar = 1 aar

Igaar naaede vi dertil, 1 aar. Jeg har vaeret i Brasilien i 1 aar nu, det er for vildt og det har ikke vaeret nemt, men saadan er der jo saa meget. Men for mig har det vaeret en rutsje tur uden lige, i perioder har jeg haft lyst til at tage hjem stort set naar jeg vaagnede om morgenen, andre gange har jeg haft det saadan at "Her, her kan jeg da bo for altid og evigt". Ligenu gaar det lidt bedre end det gjorde i sidste uge, saa det er jo positivt. Og der kommer sikkert mange flere op og nedture, men jeg haaber altsaa at det kommende aar bliver MEGET nemmere paa alle omraader. Paa parforhold, sprogeligt og arbejds maessigt. Og jeg ser meget frem til at mine svigerforaeldre kommer sidst i November, det bliver rart med lidt liv i huset.

Ingen kommentarer: