fredag den 30. oktober 2009

Bloggen 1 aar

Idag, nu er det lige praecis 1 aar siden at jeg skrev mit foerste blogindlaeg. Tillykke til min blog. Da jeg startede med bloggen forestillede jeg mig at jeg skulle skrive 1 indlaeg hver dag, meen det fandt jeg hurtigt ud af at det ikke skulle vaere saadan, dels fordi det tager altsaa tid og saa skal det jo ogsaa vaere om ikke andet en lille smule interesant. Jeg forestillede mig ogsaa at jeg skulle skrive om alt hvad jeg oplevede og alt hvad jeg foelte, men saadan er det heller ikke, og det har jeg det helt fint med. I starten skrev jeg laaaange indlaeg, og kunne godt maerke paa mig selv at jeg ikke var helt tilfreds. Jeg ville ikke forlange at folk derude skulle sidde og bruge 15-30 min. paa at laese et udplug af min hverdag. Nu syns jeg det er meget jaevnt fordelt, for selvfoelgelig kommer der et langt indlaeg en gang imellem og det skal der naturligvis ogsaa vaere plads til.
Jeg laeser sjaeldent mine gamle indlaeg, jeg har heller ikke planer om at begynde at kategorisere dem. Hvorfor ved jeg ikke, for det virker jo vaeldig praktisk, men saadan er det altsaa. Det er maaske fordi jeg ikke har et behov for at laese dem igen. Maaske det kommer engang i fremtiden.
Jeg nyder at laese med hos alle de andre blogs, lige kigge forbi de andre der bor udenlands, hos dem der har nogle skoenne boern, hos dem der syer, hos dem der bager de flotteste kager, og hos dem der bare bidrager til den elektroniske verden om lidt af hvert fra deres hverdag.
Min plan er at blive ved med at blogge rigtig lang tid endnu, flere aar forhaabentligt. Lige meget hvad fremtiden bringer, om det forbliver Sydamerika eller Scandinavien.

1 kommentar:

Marck Petersen sagde ...

Hej Mille
Jeg syntes at din blok er super og jeg håber at du bliver ved med at skrive om dine oplevelser i Brasilien. Min kone er fra Brasilien og jeg har mange i mit netvære som også er har en eller anden tråd til Brasilien.

Jeg er har for nylig besluttet at starte en dansk sprogene Brasilien-relaterede online forum.
http://www.brasilienforum.dk

Der er et gratis virtuelle netværksforum og er for alle med interesse for at dele viden omkring Brasilien og den brasilianske kultur i Danmark.
Omdrejningspunktet er det tilhørende gratis virtuelle forum og mulighed for at følge forskellig personers dagligdag og læses om deres erfaringer via Blogs, samt læse nyheder og artikler om Brasilien og den brasilianske kultur i Danmark.

Jeg håber at høre fra dig

Med venlig hilsen
Marck Petersen
Admin på brasilienforum.dk