tirsdag den 27. oktober 2009

Nye boller paa suppen

Efter at vores ting= 15 flyttekasser som igen er = alle mine personlige ejendele paanaer de 40kg toej som jeg har med her. Naa kasserne har ankom til Brasilien for 3 mdr siden, de staar i byen Santos og der staar de stadig. Saa nu har vi fyret det gamle firma som skulle soerge for at faa kasserne frigivet, og hyret et nyt som garantere at der MAX gaar 45 dage foer tingene er frigivet, og selvfoelgelig skal man vaere positiv. Meeeeen undskyld mig det er altsaa lidt svaert at vaere optimistisk efter at der mange gange er blevet lovet at arj nu gaar der kun 2 uger, eller nu er det lige paa trapperne, og alligevel er der ikke sket det fjerneste. 45 dage er idag 44 dage.
I kasserne er der bl.a 2 telefoner, anstaendige telefoner. Lige nu har vi 2 gamle telefoner, 1 ok og 1 som ofte falder ud i samtaler eller hvor man lige pludselig ikke kan hoere den ringer, og det duer altsaa ikke. Saa idag har jeg koebt en ny telefon til Kongen, det er ham der har den daarlige telefon. Den er koebt i Danmark, hos telmore og den bliver sendt hjem til hans foraeldre inden for 3 hverdage. Han faar den naar de ankommer om 1 maaned, jeg glaeder mig.
I kasserne er ogsaa mine dejlige snaekers, dem valgte jeg ikke at tage med for da jeg pakkede kasserne havde jeg faaet at vide at der MAX ville gaa 3 mdr, saa jeg taenkte ingen ko paa isen der. Idag da jeg gik mig en tur i Shopping centeret fandt jeg nogle nye addidas snaekers som var sat ned med 150kr, om de har dem i min str. ved jeg ikke. Men dem koeber jeg altsaa her i loebet af ugen. Og lur mig om ikke mine nye invisteringer goer at vores ting kommer inden for de naeste 2 uger, saadan er det jo typisk.

Ingen kommentarer: