torsdag den 22. oktober 2009

My very first paycheck

Man kan paa en maade sige at jeg har faaet min foerste loen idag, min foerste loen i 12 maaneder, det er for vildt. Et nyt digitalt kamera (man behoever jo ikke engang at skrive digitalt mere, nu om dage er et kamera automatisk digitalt), men altsaa det er mit andet kamera, digitale altsaa, og for mig er det stadig stort at eje saadan et. Vi koebte et Samsung lige foer jeg rejste sidste aar, laekkert, meen der var nogle detaljer vi ikke broed os om, men eftersom det var vores foerste kunne vi ikke vide bedre. Det fungerede og tog gode billeder ca. indtil April i aar, saa gik det kaput, helt faerdig og kunne ikke fikses. Garantien?? -Jo den har jeg..... paa en maade, den er i de famoese kasser som stadig staar i Santos. Og selv om jeg en dag faar den, ja saa skal jeg jo stadig til Dk for at faa det lavet. Saa indtil videre ser det ikke ud som om det kommer i brug igen.
Saa derfor laante vi dette Canon fra ca. 2 verdenskrig, der kan ikke vaere ret mange billeder paa ad gangen og det loeber hurtig toert for stroem selvom man har 2 batterier. Men billederne er ganske gode, men det at "slaebe" rundt paa det, ja ikke for at lyde utilfreds, men det vejer og fylder helt vildt meget. -Men tak for hjaelpen gamle Canon.

Det nye, meget lille Canon, med et 8G memorycard, ligetil at tage med i lommen, noej hvor jeg glaeder mig til at laere det at kende.... Saa kommer der nok en helt del flere billeder her paa bloggen, men det syntes jeg bare er hyggeligt. Nok om kameraer.


Ingen kommentarer: