onsdag den 4. november 2009

Idag

Er jeg tosset paa den hudlaege som for 1,5 aar siden behandlede mig som en pige paa 13 aar der ville have lavet stoerrer bryster. Det det i virkeligheden handlede om var at, jeg ville have hun skulle fjerne 3 modersmaerker som havde generet mig i mange aar, 2 paa ryggen og et lige imellem brysterne, af den slags der vokser uden paa huden. Jeg som sikkert alle andre er ikke vildt glad for at blive skaaret i, ja saa jeg var ret nervoes. men beslutningen var taget, og isaer med tanken om at jeg 3 aar forinden havde faaet fjernet endnu 1 som sad paa halsen, det var jeg helt oppe at koere over i lang tid, jeg var saa glad for det.
Saa sidder denne hersens moeg kost, ja undskyld og siger om jeg har taenkt paa konsekvenserne ar og den slags. Ja det havde jeg. Og da det var om sommeren saa mente hun naturligvis ogsaa at det var en god ide at vente til efteraaret da den slags ar ikke maa faa sol i 3 mdr (tror jeg hun sagde) Jo det havde jeg ogsaa taenkt paa, det var en god ide at gorer det nu, eftersom jeg ligesom skulle til Brasilien til efteraaret. Jeg tror hun blev ved med at nedladende mor-agtigt at tale mig fra det i 30 min., jeg var 25 dengang come on. Det endte med at jeg kun fik fjernet 1, det foran.
Og saa igaar ja der gik der hul paa det ene...&%$*&^$*(#@&% Ruah bare tanken giver mig saadan nogle krampe agtige traekninger, og nogle gange hvis jeg lige staar stille et oejeblik saa sender min hjerne mig de hersens tanker at der lige kommer en kniv og skaere det vaek, og det giver de samme traekninger. Lige nu har jeg plaster paa og toer ikke tage det af. Det ser ud til at jeg snart skal have min debut hos den Brasilianske sygesektor. Og de faar lov at tage begge maerker.

Ingen kommentarer: