onsdag den 25. november 2009

Åhhhh

Jeg er simpelthen så træt for tiden, kan slet ikke overskue det og imorgen skal jeg op kl. 07:00 og det magter jeg bare slet ikke. Heldigvis er der 2 gulerødder til at trække æslet ud af sengen. Den ene er som i jo ved kasserne, men den anden er at kl. 08:00 i dansk tids orintering og nok ca. 08:45 stkr i den brasilianske, kommer der en dame som skal gøre hovedrent i køkkenet, fra loft til gulv, og når hun er færdig der, tager hun stue etagen i huset. Det betyder naturligvis ikke at det eneste jeg behøver imorgen er at stå op. Næh nej jeg skal male gæsteværelset, sy de sidste gæstehåndklæder færdige og de skal vaskes. Så skal der købes flere håndklæder, lagner og pudebetræk til når 2 bliver til 4. Og alt dette skal også vaskes og når det så er gjort, ja så er der nok blevet noget mere vasketøj imellem tiden.. Og hvis jeg nu keder mig så kan jeg jo altid lave lektier. Fik jeg sagt jeg forhåbentlig skal pakke mine kasser ud?? Godnat derude i blogland.

Ingen kommentarer: