onsdag den 4. november 2009

Fart og tempo er andet end et ugeblad

Jeg forlader jordens overflade i denne kommende 1,5 uge bl.a for at finde nogle flere hestekrafter eller evt. for at finde flere timer i doegnet til at sove i.
Paa onsdag-torsdag i naeste uge finder den aarlige Scandinaviske messe sted. Den bliver besoegt af ca. 10000 mennsekser paa begge dage. For det foaeste skal vi have en lille bod hvor vi vil saelge et lille kit. rugbroed og leverpostej. Derudover har vi faaet tildelt en slags cafe, hvor vi saa, hvis vi faar lov vil servere gloegg , aebleskiver og brunkager, eftersom at vi ikke maa servere rugbroeds madder som egentlig er vores kendetegn, men det er der altsaa en anden som forsoeger at goere, et andet sted i bygningen. Deres madder er dyre og lad mig bare sige knap saa gode som vores. Planen er at vi skal servere et eller andet som skal godkendes, og saa maa vi se hvad det ender med, men jeg tror den gaar igennem den der molevit med aebleskiver. Er i klar over hvor mange aebleskiver det er??????!!!! det er dael-dytme mange, for ikke at snakke om rugbroed, og ja jeg stoppede med at lytte efter kongens beregninger da jeg hoerte ham naevne 100kg svine lever......duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttt. - ja der roeg forbindelsen, saa i skal nok regne med at der gaar 14 dage foer i hoere fra mig igen. Arbejd Arbejd! -og forresten 1/3 del af indtjeningen fra boden af gaar til et godt formaal, bare saadan lige for at show offe lidt.

Ingen kommentarer: