torsdag den 19. november 2009

Det går jo strygende

Så har jeg fået syet forklæder og dette indlæg minder mig om at vaskemaskinen er færdig, så de skal hænges op. De blev rigtig gode syns jeg, de ligner næsten de professionelle vi allerede har. De gamle er bare blevet så fyldt med fedt pletter og de kan simpelthen ikke komme af. Så nu kan vi bruge de gamle herhjemme når vi laver mad og de nye tager vi så på når vi skal ud med mad. Jeg knækkede naturligvis den sidste nål, så jeg måtte gå byen tynd for at finde nogle flere, og dem fandt jeg naturligvis hos skrædderen ved siden af det lokale supermarked, typisk. Nu er der købt en hel masse, de var billige og nu har jeg fået klippet stoffet til gardiner, så det er bare med at komme i gang, med lidt held bliver jeg færdig idag..

Ingen kommentarer: