onsdag den 4. november 2009

Lugte Balsam

Jeg har koebt den billige shampoo som de konstant reklamere for i fjerneren. Jeg fandt den shampoo som er god til "frizz'' haartypen, og duften var ikke voldsom saa den tog jeg og jeg fandt en balsam ogsaa til frizz haartypen, ikke at jeg har nogen ide om hvad frizz betyder. Da jeg saa brugte den foerste gang forleden, shampoo i, skylle ud, balsam........ FY for pokker, den lugtede som den daarliste deodorant ever! -og vi taler altsaa om mandeudgaven her.... Den stank virkelig helt vildt. Saa taenker jeg er det bare mig som automatisk gaar udfra at shampoo og balsam til samme haartype dufter ens??
Mit haar blev tilgengaeld helt vildt bloedt, og det havde ikke duften af daarlig mande deo, saa indtil videre er det den jeg bruger, men kan nok ikke faa det hele brugt, saa foer eller siden ryger den i kategorien; gaeste shampoo. Men saa er den billige shampoo afproevet og kan nu argumentere for hvorfor jeg koeber en der er lidt dyrere og oekologisk, saadan da.

Ingen kommentarer: