torsdag den 26. november 2009

Man kommer længst med ærlighed, eller hvordan er det nu??

Glæden ved mine ting er der stadig, men den har lige fået sig et ordentligt knæk. Efter et skænderi med Kongen om hvorvidt vi skulle åbne kasserne idag skønt vi ikke har reol plads til noget som helst af det der er deri, hvilket er meget der kræver det. Men helt ærligt hvad fa**nen havde han egentlig forstilled sig. Selvfølgelig skulle jeg da se hvad der var i kasserne, come on!!

Næsten lige da jeg ankom herude gik min 6mdr gamle telefon i stykker, pænt nederen, men altså jeg fik endelig en ny, en som ikke kan ret meget andet end at ringe. Som for mig i en hvis periode også er fint nok, fordi jeg vidste at jeg i kasserne ihvert fald havde 2 anstændige telefoner, som jeg jo så bare måtte vente på. Efter nu at ha stået på hovedet i ALLE kasserne flere gange og var ved at blive godt grøn i hovedet af raseri fordi jeg ikke kunne finde de dersens telefoner. Ja så slog det mig at da vi pakkede skulle vi skrive lister over alt hvad der er i kasserne. Så jeg gik ind på mine lister og så at i kasse nr. 12 skulle der værer 4 mobil telefoner. 4!!! Der var ingen kan i jo næsten regne ud. Og nu føler jeg mig naturligvis som en komplet IDIOT for min ærlighed. men de behøvede jo ikke at stjæle alle 4. man kan sgu da nøjes med 2, eller i det mindste bare gemme 1 til modtageren.
Det er sådan med de lister at hvis de åbner 1 kasse og der er noget i den kasse som ikke står på sedlen, ja så gennem roder de hele pisset inside/out. Så jo jeg valgte naturligvis at følge reglerne. Hvor dum kan man være, jeg skulle ha pakket dem ind i avis papir ligesom resten af porcelænet! Jeg er bitter. Og ja det er kun en telefon, jeg har jo heldigvis min første bog med billeder som min mor har lavet, mit første bestik, og min første sko(min mutti har den anden), og det er jeg da bestemt glad og taknemlig for! -Men jeg skal altså bruge en ny telefon med et vækkeur der ikke bare virker NOGEN GANGE!! Og jeg er nok mest sur fordi det har taget så pokkers lang tid med en UTROLIG dårlig service. Og det har kostet mange penge efterhånden også! Hvis vi havde fået tingene inden for 3 mdr var det måske til at se igennem fingre med, men ikke efter så lang tid. Jeg lover at holde mig væk fra bloggen imorgen hvis humøret ikke er blevet bedre. Det må soves væk.

Ingen kommentarer: