fredag den 20. november 2009

Puha da

Idag er jeg sprængfarlig. Stod op 07:15 for lige at gøre klar til at håndværkeren kunne komme til når han kom kl. 08:00. Klokken er nu 13:20 og her er stadig ingen håndværker, men jeg har heldigvis været i Brasilien tilstrækkelig længe nu til at vide kl. 08:00 og stadig ingen håndværker= at man roligt kan gå i seng igen. Det gjorde jeg så og da jeg atter vågnede var naboerne gået i kirke. Har jeg fortalt jer om naboerne og deres kirke??
Hver weekend, som i HVER EVIG ENESTE WEEKEND og helligdage, som det er idag. Spiller de kirke musik, Halleluja (i min bare, ja undskyld), men for helvede altså. De spiller højt, meget højt. Jeg har intet problem med folk der spiller højt musik overhovedet, og det er jo nok de færrerste normale mennesker der gør det så højt både lørdag og søndag HVER weekend. Men det gør mine naboer altså. Kirke musik lige efter frokost for det meste, og så gerne karaoke sent om eftermiddagen henover aftnen, og ofte ligeså højt, og nej det lyder på ingen måde godt, jeg mener, jeg synger dårligt, men ikke engang så dårligt. Det bliver en vældig lang weekend. Og når jo, så ved i hvordan det er når mænd er syge.... Ellers god weekend derude i blogland.

Ingen kommentarer: