onsdag den 18. november 2009

Tilbage til ugen der gak

Nå men kort og godt om et par af dagene i sidste uge. Mandag til tirsdag somsagt minimal søvn, men vi fik klaret det vi skulle til tirsdag. Tirsdag til onsdag: tirsdag aften blev fik vi naturligvis strømafbrydelse i 2 timer fra ca. 23-01 lige det man ønsker sig allermest når man er træt og stadig har en hel del arbejde at gøre, men med lidt stearinlys kunne jeg godt bage æbleskiver, i et andet tempo, men det gik fremad. Det viste sig at være 18 stater som var fuldstændig uden strøm, så jeg er utrolig taknemlig for at vi fik strømmen tilbage efter 2 timer, næste dag var et kæmpe kaos ude i byen. Vi fik heldigvis igen nået det vi skulle... Tilgengæld ude på messen fik vi ikke engang solgt 1/2 delen af det vi skulle. Og når vi nu skal se det positive i det negative ja så var det nok meget godt, for vi ville ikke have haft en jordisk chance for at lave en ny omgang til om torsdagen. Det negative i det negative var at vi havde købt aaaaaaalt for mange råvarer. Mel og sådan det er jo okay, det kan holde sig, men når man har købt for meget griselever, ja så har man dælme et problem.
Vi havde vores lille bod hvor vi solgte leverpostej og rugbrød, samt så skulle vi forestille at have en cafe hvor vi så kunne sælge vand, gløgg og æbleskiver, men fordi den var så dårlig placeret inde i hallen ja så blev det en kæmpe fiasko, så mine 300 æbleskiver var nærmest spildt arbejde. Heldigvis fandt jeg på dagen efter at putte dem i poser til at sælge så folk selv kunne tage med hjem og lune, det gik lidt bedre.. Om ikke andet fik vi solgt alt rugbrøden og levpostejen kom der også lidt fut i after prisen var blevet sænket en hel del, men vi syntes naturligvis at det var bedre at få et lille beløb for vores vare end slet ingen ting..
Søndag havde vi så lige 90 til frokost ude i en golfklub og det var så den uge, den var ikke for børn og fra søndag til mandag sov jeg 16 timer, det havde jeg vidst brug for.



Ingen kommentarer: